Jak postupovat, pokud chci uplatnit reklamaci na vadné zboží?

Zboží může kupující uplatnit osobně v sídle prodávajícího na adrese Lillian Vassago s.r.o. (Zlatnictví Lillian Vassago), Prešovská 337/6, Plzeň, Vnitřní Město, 301 00, tel: +420 725 501 033, nebo reklamované zboží zaslat přepravní službou na tuto adresu, společně s vyplněným reklamačním formulářem.

Reklamační formulář naleznete ke stažení v tomto odkazu Reklamační formulář ke stažení ZDE nebo Vám jej zašleme na požádání prostřednictvím e-mailu eshop@lillianvassago.cz

Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo dalšímu poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).

Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní. Doba vyřízení může být samozřejmě i kratší. V případě, že reklamace uznána nebude, budeme Vás kontaktovat o možnostech šperk opravit v rámci placené opravy. Stejně tak Vás budeme kontaktovat v případě, že reklamaci nebudeme moci vyřešit Vámi požadovaným způsobem (např. oprava nebude vzhledem k povaze závady možná).