Časté dotazy

Máte na eshopu stejný sortiment jako na kamenných prodejnách?

Ne, sortiment na eshopu se opravdu liší od sortimentu na našich kamenných prodejnách. Pokud byste si přál/a šperk před zakoupením prohlédnout, můžete vytvořit nezávaznou objednávku s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen. Pokud Vám šperk nebude vyhovovat – objednávku bezplatně stornujeme.

Avšak neváhejte navštívit i naše kamenné prodejny, kde si můžete osobně prohlédnout náš pestrý sortiment. Pokud byste potřebovali bližší informace ke šperku z našeho eshopu, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poskytneme bližší informace či fotografie.

Jaká je záruka na zakoupené zboží?

Záruka na zboží je platná 24 měsíců od data zakoupení a vztahuje se na výrobní vady šperků. Naopak se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením a dále na vady, které vznikly vlastním zaviněním či nevhodným zacházením. Při nošení šperků je potřeba dbát na správné zacházení. Zlato i stříbro jsou měkké kovy, proto je potřeba je sundávat při činnostech, u nichž hrozí jejich mechanické poškození (např. sport, práce na zahradě, manipulace s čistícími prostředky, atd.).

Dostanu k zakoupenému šperku nějaký doklad o pravosti?

Ano. Kromě faktury, ve které jsou uvedeny veškeré potřebné informace o zakoupení šperku, obdržíte k nákupu také certifikát Lillian Vassago Jewellery. 

Při nákupu zlatých nebo stříbrných šperků přikládáme ke každému šperku certifikát pravosti, který zaručuje kvalitu a pravost našich výrobků. 

Při nákupu briliantových šperků s přírodními kameny přikládáme ke šperku plastový certifikát, ve kterém jsou uvedené veškeré údaje jako jsou: kód výrobku, datum prodeje, ryzost, váha, karáty, barva a kvalita kamene. U některých i fotografie. 

Šperky mohou být skvělým dárkem pro Vaše blízké. Obdarovaný tak obdrží ke šperku doklad o jeho pravosti, aniž by musel vidět fakturu. 

Mohu při nákupu na vašem na e-shopu zboží vrátit, pokud se mi nebude líbit?

Ano. Zboží zakoupené prostřednictvím Internetu můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu podle zákona č. 89/2012 Sb.občanský zákoník. 

Podle tohoto zákona je možné odstoupit od kupní smlouvy, pokud jste zboží zakoupil/a prostřednictvím jednoho z prostředků pro komunikaci na dálku (tzn. internet, mail, telefon), případně mimo obvyklé prostory k podnikání. Tuto lhůtu máme uvedenou také ve svých obchodních podmínkách, které jsou pro náš e-shop platné a jsou ke stažení zde: Obchodní podmínky

Společně s vráceným zbožím nám prosím zašlete vyplněný Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu .

Mohu šperk zakoupený na eshopu vrátit na kamenné prodejně?

Ano, šperk zakoupený na eshopu můžete osobně vrátit na některé z našich kamenných prodejen. Stačí, když s sebou přinesete šperk, který chcete vrátit, číslo Vaší objednávky a Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

Peníze Vám budou zaslány na účet do 14 dnů od přijetí šperku na našem reklamačním oddělení.
Jakmile bude šperk předán reklamačnímu oddělení, zašleme Vám informační email. 

Jak zjistím velikost prstenu?

Velikosti prstenu se pohybují od hodnot 41 – 76 (což jsou údaje o obvodu prstu v mm). Nejjistější způsob zjištění velikosti je samozřejmě změření zlatníkem/ personálem zlatnictví pomocí klenotnických kroužků. S velikostí prstenu Vám rádi osobně poradíme v našich kamenných obchodech na adrese:

Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň nebo OC Atrium Flora, Vinohradská 2828/151, 130 00 Praha

V případě, že si prsten chcete změřit sami, můžete k tomu použít užší pásku papíru. Pásku obtočíte okolo prstu a tam, kde dojde k protnutí, uděláte rysku. Poté pásku přiložíte na pravítko a podle naměřených mm zjistíte velikost prstenu.

Pokud potřebujete zjistit velikost podle již existujícího prstenu, změřte si jeho vnitřní průměr. Pomocí něj vypočtěte obvod = průměr * Pí (3,14). Výsledek v mm je velikostí prstenu.

Pamatujte prosím na to, že prsty mohou během dne a při namáhavějších činnostech natékat. Dále se ujistěte, že Vámi naměřená velikost bez problému projde i přes kloub (většinou bývá nejširším místem). Také prosím berte v úvahu, že některé modely jsou atypické (například více široké ve spodní části, jinak tvarované) a Vy proto budete potřebovat větší velikost.

Je možné velikost prstýnku dodatečně upravit/vyměnit?

Milí zákazníci, vybrat tu správnou velikost prstýnku, aby Vám dokonale padl na ruku, se možná může jevit jako náročný úkol, ale nemusíte se ničeho bát. V naší poradně můžete najít článek, ve kterém detailně popisujeme, jak postupovat při měření velikosti prstýnku. Také Vám poradíme, jak změřit velikost prstýnku, který již máte doma.

Pokud zjistíte, že Vám velikost prstýnku nevyhovuje, neváhejte se na nás obrátit, rádi s Vámi tuto záležitost vyřešíme. Prstýnek Vám rádi vyměníme do měsíce od převzetí/zakoupení. První výměna nebo oprava velikosti prstýnku je zcela zdarma.

Zde naleznete Formulář pro výměnu_opravu velikosti prstenu. Tento formulář stačí vyplnit a zaslat nám jej i s prstýnkem na adresu: Centrum zlatníků, Haštalská 760/27 Praha 1. Nebo nám můžete formulář spolu s prstýnkem zanést na některou z našich kamenných prodejen. Pokud na formulář zapomenete, naše kolegyně Vám jej na kamenné prodejně poskytnou a rády Vám pomohou s jeho vyplněním rovnou na prodejně.

Jakmile bude šperk předán reklamačnímu oddělení, zašleme Vám informační email. Lhůta na vyřízení výměny/opravy je přibližně 14 dní od přijetí šperku na reklamačním oddělení.

 

Jak postupovat, pokud chci uplatnit reklamaci na vadné zboží?

Šperk nám můžete osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen, nebo nám jej můžete zaslat poštou společně s vyplněným formulářem. Adresu pro zaslání reklamace naleznete v reklamačním formuláři níže. 

Reklamační formulář naleznete ke stažení ZDE. 

Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo dalšímu poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).

Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní. Doba vyřízení může být samozřejmě i kratší. V případě, že reklamace uznána nebude, budeme Vás kontaktovat o možnostech šperk opravit v rámci placené opravy. Stejně tak Vás budeme kontaktovat v případě, že reklamaci nebudeme moci vyřešit Vámi požadovaným způsobem (např. oprava nebude vzhledem k povaze závady možná).

Mohu osobně podat reklamaci na kamenných prodejnách?

Ano, reklamaci můžete osobně podat i na našich kamenných prodejnách. Stačí, když s sebou přinesete reklamovaný šperk a vyplněný Reklamační formulář. Pokud na formulář zapomenete, naše kolegyně Vám jej na kamenné prodejně poskytnou a rády Vám pomohou s jeho vyplněním rovnou na prodejně.

Jakmile bude reklamovaný šperk předán reklamačnímu oddělení, zašleme Vám informační email. Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní od přijetí šperku na reklamačním oddělení.

Od zakoupení šperku uplynula 14 denní lhůta, mohu i tak šperk vyměnit?

Ano, šperk Vám rádi vyměníme za jiný produkt z našeho eshopu ve stejné či vyšší hodnotě. Šperk nám můžete zaslat na adresu: Centrum zlatníků, Haštalská 760/27 Praha 1. Nebo nám šperk můžete osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen.

Stačí, když s sebou přinesete reklamovaný šperk a vyplněný Formulář pro výměnu zboží_1. Pokud na formulář zapomenete, naše kolegyně Vám jej na kamenné prodejně poskytnou a rády Vám pomohou s jeho vyplněním.

Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo poškození při přepravě a zásilku odeslat jako cenné psaní (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).

Cenový rozdíl lze doplatit bankovním převodem, nebo dobírkou při převzetí vyměněného šperku