Milí zákazníci, náš e-shop je stále v provozu ! Dodržujeme zvýšená hygienická opatření, dezinfikujeme sklad i balíčky pro Vás. Všechny objednávky zasíláme českou poštou a doručujeme do 5-6 pracovních dnů. Víme, že momentálně všichni prožíváme těžké období, ale rádi bychom Vám to alespoň trochu zpříjemnili, proto poskytujeme na veškeré zboží 20% slevu. Přejeme všem pevné zdraví a trpělívost !!!

Jak postupovat, pokud chci uplatnit reklamaci na vadné zboží?

Podání reklamace je možné provést dvěma způsoby:

a) osobní podání reklamace

Reklamaci můžete podat na našich pobočkách (Plzeň - Prešovská 337/6 nebo Praha – OC Atrium Flora, Vinohradská 2828/151). Při podání reklamace od Vás budeme potřebovat doklad o zakoupení (tzn. fakturu nebo případně certifikát, kde jsou uvedeny důležité údaje - datum nákupu a kód zboží). Náš personál s Vámi sepíše reklamační protokol a podá Vám další informace o postupu při vyřizování Vaší reklamace.

b) podání reklamace zasláním na adresu

V sekci Reklamační řád najdete Reklamační formulář ke stažení ve formátu pdf. Spolu s tímto vyplněným formulářem (a číslem objednávky – případně kopií faktury) nám reklamovaný šperk zašlete na adresu Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň.

Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo dalšímu poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).

Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní. Doba vyřízení může být samozřejmě i kratší. V případě, že reklamace uznána nebude, budeme Vás kontaktovat o možnostech šperk opravit v rámci placené opravy. Stejně tak Vás budeme kontaktovat v případě, že reklamaci nebudeme moci vyřešit Vámi požadovaným způsobem (např. oprava nebude vzhledem k povaze závady možná).