Jak postupovat, pokud chci uplatnit reklamaci na vadné zboží?

Šperk nám můžete osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen, nebo nám jej můžete zaslat poštou společně s vyplněným formulářem. Adresu pro zaslání reklamace naleznete v reklamačním formuláři níže. 

Reklamační formulář naleznete ke stažení ZDE. 

Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo dalšímu poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).

Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní. Doba vyřízení může být samozřejmě i kratší. V případě, že reklamace uznána nebude, budeme Vás kontaktovat o možnostech šperk opravit v rámci placené opravy. Stejně tak Vás budeme kontaktovat v případě, že reklamaci nebudeme moci vyřešit Vámi požadovaným způsobem (např. oprava nebude vzhledem k povaze závady možná).

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení