Mohu šperk zakoupený na eshopu vyměnit na kamenné prodejně?

Ne, šperk zakoupený na našem eshopu lze vyměnit pouze za jiný produkt z našeho eshopu. Šperk nám však můžete osobně odevzdat na některou z našich kamenných prodejen.

Stačí, když s sebou přinesete Vámi reklamovaný šperk a vyplněný Formulář pro výměnu zboží, ve kterém bude uveden kód produktu, za který byste šperk rád/a vyměnil/a. Pokud na formulář zapomenete, naše kolegyně Vám jej na kamenné prodejně rády poskytnou a rády Vám pomohou s jeho vyplněním.

Cenový rozdíl lze zaplatit bankovním převodem, nebo dobírkou při převzetí vyměněného šperku.

Prosíme, berte na vědomí, že naše kamenné prodejny slouží pouze jako výdejní místo, ze kterého bude šperk přeposlán na reklamační oddělení.

O stavu reklamačního řízení Vás budeme průběžně informovat prostřednictvím emailu.