Návody
Objednané šperky Vám nesedí? Nesplnili Vaše očekávaní a chcete je vrátit, vyměnit nebo reklamovat? Zjistěte, jak na to.
Rádi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit, rádi Vám poradíme. Kontaktujte nás na e-mailové adrese: eshop@lillianvassago.cz
Zde Vám poradíme, jak postupovat při vyřízení těchto případu:
• Vrácení zboží • Reklamace zboží
• Výměna / úprava velikosti prstenu • Výměna zboží
• Návod na vrácení zboží do 14 dnů
Veškeré zboží je možné vrátit do 14 dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu. Zboží by mělo být vráceno kompletní, v původním stavu, nejlépe v originálním obalu, nemělo by jevit známky opotřebení a používání.
V opačném případě je možné vrácenou částku adekvátně ponížit. V případě, že bylo vracené zboží dodáno s dárkem zdarma, prosíme o vrácení kompletu (dárek je vázán k zakoupenému zboží).
Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující.
Zboží zabalte a zašlete na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň prostřednictvím České Pošty, Zásilkovny nebo PPL. Také můžete využít možnost objednaní svozu přes dopravce GLS a to rovnou u vyplnění online formuláře. Upozorňujeme, že balík musí být zaslaný na adresu, nikoliv na pobočku nebo výdejní místo dopravců (Z-box, Alzabox atd.). V takovém případě nebude zásilka převzata a zboží se Vám vrátí zpět.
Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).
Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace, např. pokud by se ztratil).
Šperk nám můžete také osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen a naši kolegové na pobočce Váš případ zaregistrují na místě.
*Informace ohledně vrácení peněz: peníze budou vráceny prostřednictvím bankovního převodu a to nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení zásilky na reklamačním oddělení.
Vyplňte prosím: ONLINE FORMULÁŘ
• Návod na reklamaci zboží
Máte naše šperky, rádi je nosíte, avšak po nějaké době zjišťujete, že není něco v pořádku? Můžete je vyreklamovat dle tohoto návodu.
Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Náklady spojené se zasláním zboží nese kupující. Avšak v případě, že reklamace bude uznaná, máte nárok na proplacení nákladů na dopravu a to ve výši maximálně do 150 Kč.
Zboží zabalte a zašlete na adresu na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň prostřednictvím České Pošty, Zásilkovny nebo PPL. Také můžete využít možnost objednaní svozu přes dopravce GLS a to rovnou u vyplnění online formuláře. Upozorňujeme, že balík musí byt zaslaný na adresu, nikoliv na pobočku nebo výdejní místo dopravců (Z-box, Alzabox atd.). V takovém případě nebude zásilka převzata a zboží se Vám vrátí zpět.
Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).
Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace, např. pokud by se ztratil).
Šperk nám můžete také osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen a naši kolegové na pobočce Váš případ zaregistrují na místě. Naši kolegové si od Vás šperk převezmou a následně ho předají na reklamační oddělení.
Až k nám dorazí zásilka s reklamovaným zbožím, do 30 dní obdržíte naše vyjádření. Zboží Vám poté opravíme, vyměníme nebo zašleme nové, záleží na konkrétní vadě produktu.
V případě, že reklamace uznána nebude, budeme Vás kontaktovat o možnostech šperk opravit v rámci placené opravy nebo Vám nabídneme alternativní řešení. Stejně tak Vás budeme kontaktovat v případě, že reklamaci nebudeme moci vyřešit Vámi požadovaným způsobem (např. oprava nebude vzhledem k povaze závady možná).
Vyplňte prosím: ONLINE FORMULÁŘ
• Návod na výměnu produktu:
Od zakoupení šperku uplynula 14 denní lhůta, ale i tak Vám rádi šperk vyměníme za jiný produkt z našeho e-shopu ve stejné či vyšší hodnotě.
Podmínky výměny zboží: výměna zboží bude uznána, pokud na sobě šperk nebude jevit žádné známky nošení, opotřebení, používání nebo technického poškození. Zboží by mělo být vráceno kompletní, v původním stavu, nejlépe v originálním obalu.
Pokud Vámi vybraný nový produkt bude dražší než původní, cenový rozdíl lze uhradit bankovním převodem nebo na dobírku při převzetí zboží.
Pokud Vámi vybraný nový produkt bude cenově nižší než původní, obdarujeme Vás slevovým kupónem (v hodnotě rozdílu) se splatností na 1 rok.
Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Náklady spojené s výměnou zboží nese výlučně kupující.
Zboží zabalte a zašlete na adresu na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň prostřednictvím České Pošty, Zásilkovny nebo PPL. Také můžete využít možnost objednaní svozu přes dopravce GLS a to rovnou u vyplnění online formuláře. Upozorňujeme, že balík musí byt zaslaný na adresu, nikoliv na pobočku nebo výdejní místo dopravců (Z-box, Alzabox atd.). V takovém případě nebude zásilka převzata a zboží se Vám vrátí zpět.
Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).
Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace, např. pokud by se ztratil).
Šperk nám můžete také osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen a naši kolegové na pobočce Váš případ zaregistrují na místě. Naši kolegové si od Vás šperk převezmou a následně ho předají na příslušné oddělení. Lhůta na vyřízení výměny je přibližně 14 dní ode dne přijetí zásilky na reklamačním oddělení.
*Prosím berte na vědomí, že okamžitá výměna šperku na prodejně není možná.
Vyplňte prosím: ONLINE FORMULÁŘ
• Návod na výměnu / úpravu velikosti prstenu
Pokud zjistíte, že Vám velikost prstýnku nevyhovuje, neváhejte se na nás obrátit, rádi s Vámi tuto záležitost vyřešíme. Prstýnek Vám rádi vyměníme i po uplynutí 14 denní lhůty. První výměna nebo úprava velikosti prstýnku je zcela zdarma.
Podmínky výměny prstenu : Výměna prstenu bude uznána, pokud na sobě prsten nebude jevit žádné známky nošení, opotřebení nebo známky technického poškození. Rozhodnutí o výměně či zlatnické úpravě je zcela na prodávajícím. Ve většině případů prsteny vyměňujeme, pokud je ale skladová dostupnost požadované velikosti záporná – prsten Vám zvětší nebo zmenší nás šikovný zlatník. Rádi bychom Vás ujistili, že se nemusíte ničeho bát, díky zkušenosti a nejmodernějším pomůckám nemá úprava velikosti žádný vliv na kvalitu šperku.
*V některých případech ale úprava není možná, např. vzhledem k vsazení kamenů, formě šíny atd. V takovém případě Vás bude kontaktovat naše zákaznická péče s návrhem alternativního řešení.
Zboží zabalte a zašlete na adresu na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň prostřednictvím České Pošty, Zásilkovny nebo PPL. Také můžete využít možnost objednaní svozu přes dopravce GLS a to rovnou u vyplnění online formuláře. Upozorňujeme, že balík musí byt zaslaný na adresu, nikoliv na pobočku nebo výdejní místo dopravců (Z-box, Alzabox atd.). V takovém případě nebude zásilka převzata a zboží se Vám vrátí zpět.
Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Náklady spojené s výměnou zboží nese výlučně kupující.
Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).
Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace, např. pokud by se ztratil).
Šperk nám můžete také osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen a naši kolegové na pobočce Váš případ zaregistrují na místě. Naši kolegové si od Vás šperk převezmou a následně ho předají na příslušné oddělení. Lhůta na vyřízení výměny/úpravy je přibližně 14 dní ode dne přijetí zásilky na reklamačním oddělení.
Prosím berte na vědomí, že okamžitá výměna prstenů na prodejně není možná.
Vyplňte prosím: ONLINE FORMULÁŘ