VRÁCENÍ, VÝMĚNA A REKLAMACE

Objednali jste šperk, ale nesedí Vám? Nesplnili Vaše očekávaní a chcete je vrátit, vyměnit nebo reklamovat? Poradíme Vám, jak na to.

Vyberte si, co Vás zajímá:

Rádi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit, rádi Vám poradíme. Kontaktujte nás na e-mailové adrese: eshop@lillianvassago.cz


 

VRÁCENÍ ŠPERKU

Veškeré zboží je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky.

Podmínky pro vrácení zboží: zboží na sobě nesmí jevit žádné známky nošení, opotřebení, používání nebo technického poškození. Zboží by mělo být vráceno kompletní, v původním stavu, nejlépe v originálním obalu. V opačném případě je možné vrácenou částku adekvátně ponížit. V případě, že bylo vracené zboží dodáno s dárkem zdarma, prosíme o vrácení kompletu (dárek je vázán k zakoupenému zboží).

Mějte prosím na paměti, že zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Rovněž náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující.

Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň. Můžete také využít možnost svozu prostřednictvím dopravce GLS a to rovnou při vyplňování online formuláře.

Upozorňujeme, že balík musí být zaslaný na adresu, nikoliv na pobočku nebo výdejní místo dopravců (Z-Box, Alzabox atd.). V takovém případě nebude zásilka převzata a zboží se Vám vrátí zpět.

Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).

Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace, např. pokud by se ztratil).

Šperk nám můžete také osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen a naši kolegové na pobočce Váš případ zaregistrují na místě.

*Peníze Vám budou vráceny prostřednictvím bankovního převodu a to nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení zásilky na našem reklamačním oddělení.

Vyplňte prosím ONLINE FORMULÁŘ nebo si stáhněte náš formulář pro vrácení zboží.


 

VÝMĚNA ŠPERKU

Šperk Vám rádi vyměníme do 30 dnů od jeho převzetí, za stejný model, či jakýkoliv jiný šperk ve stejné nebo vyšší hodnotě. Lhůta na vyřízení výměny je přibližně 14 dní ode dne přijetí zásilky na našem reklamačním oddělení.

Podmínky výměny zboží: šperk zboží na sobě nesmí jevit žádné známky nošení, opotřebení, používání nebo technického poškození. Zboží by mělo být vráceno kompletní, v původním stavu, nejlépe v originálním obalu. V opačném případě je možné vrácenou částku adekvátně ponížit.

Pokud Vámi vybraný nový produkt bude dražší než původní, cenový rozdíl lze uhradit bankovním převodem nebo na dobírku při převzetí zboží.

Pokud Vámi vybraný nový produkt bude cenově nižší než původní, bude Vám na hodnotu rozdílu vystaven poukaz s platností 1 roku.

Mějte prosím na paměti, že zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Rovněž náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující.

Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň. Můžete také využít možnost svozu prostřednictvím dopravce GLS a to rovnou při vyplňování online formuláře.

Upozorňujeme, že balík musí být zaslaný na adresu, nikoliv na pobočku nebo výdejní místo dopravců (Z-Box, Alzabox atd.). V takovém případě nebude zásilka převzata a zboží se Vám vrátí zpět.

Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).

Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace, např. pokud by se ztratil).

Šperk nám můžete také osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen a naši kolegové na pobočce Váš případ zaregistrují na místě. Naši kolegové si od Vás šperk převezmou a následně ho předají na příslušné oddělení.

*Prosím berte na vědomí, že okamžitá výměna šperku, na prodejně ani na našem výdejním místě, není možná.

Vyplňte prosím ONLINE FORMULÁŘ nebo si stáhněte náš formulář pro výměnu zboží.


 

VÝMĚNA / ÚPRAVA PRSTENU

Zakoupili jste u nás, či dostali prsten, ale jeho velikost Vám nevyhovuje? Rádi Vám jeho velikost upravíme, případně že je prsten nenošený, je možná i jeho výměna. První úprava velikosti prstenu, do 30 dnů od zakoupení, je zcela ZDARMA. V případě, že je prsten nenošený, vyměníme Vám jej za jinou velikost.

Podmínky výměny prstenu: pro výměnu na sobě prsten nesmí jevit žádné známky nošení, opotřebení nebo známky technického poškození. Rozhodnutí o výměně či zlatnické úpravě je zcela na prodávajícím. V případě, že byl šperk nošený nebo je jeho skladová dostupnost záporná – bude Vám velikost prstenu upravena naším šikovným zlatníkem.

Nemusíte se ničeho bát, díky zkušenosti našich šikovných zlatníků a nejmodernějším pomůckám, nemá úprava velikosti žádný vliv na kvalitu šperku. Rádi Vám velikost upravíme přesně na míru. Přesto doporučujeme úpravu maximálně o 4 velikosti. Ovšem pokud si přejete prsten upravit o více velikostí, rádi s Vámi tuto možnost prokonzultujeme.

Bohužel v některých případech není úprava prstenu možná, vzhledem k prosázení většího počtu kamenů v šíně, atypické provedení obroučky atd. V takovém případě Vás kontaktují kolegové zákaznické péče s návrhem alternativního řešení.

Upozorňujeme však, že šperk, který je upraven dle požadavků zákazníka, již není možné vrátit v rámci 14 denní lhůty, ani jej vyměnit a je třeba jej uhradit předem, jelikož se jedná o úpravu na míru.

Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň. Můžete také využít možnost svozu prostřednictvím dopravce GLS a to rovnou při vyplňování online formuláře.

Upozorňujeme, že balík musí být zaslaný na adresu, nikoliv na pobočku nebo výdejní místo dopravců (Z-Box, Alzabox atd.). V takovém případě nebude zásilka převzata a zboží se Vám vrátí zpět. Rovněž zboží zaslané na dobírku nebude přijato a náklady spojené se zasláním zboží nese výlučně kupující.

Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).

Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace, např. pokud by se ztratil).

Šperk nám můžete také osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen a naši kolegové na pobočce Váš případ zaregistrují na místě. Naši kolegové si od Vás šperk převezmou a následně ho předají na příslušné oddělení.

*Prosím berte na vědomí, že okamžitá výměna šperku, na prodejně ani na našem výdejním místě, není možná.

Vyplňte prosím ONLINE FORMULÁŘ nebo si stáhněte náš formulář pro výměnu / úpravu velikosti prstenu.


 

REKLAMACE ŠPERKU

Máte naše šperky, rádi je nosíte, avšak po nějaké době zjišťujete, že není něco v pořádku? Poradíme Vám, jak na to.

Odpovědnost za vadu na zboží je platná 24 měsíců od data zakoupení a vztahuje se na výrobní vady šperků. Naopak se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením a dále na vady, které vznikly vlastním zaviněním či nevhodným zacházením.

Mějte prosím na paměti, že zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Rovněž náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující. Avšak v případě, že reklamace bude uznaná, máte nárok na proplacení nákladů na dopravu a to ve výši maximálně do 150 Kč.

Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu: Lillian Vassago s.r.o., Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň. Můžete také využít možnost svozu prostřednictvím dopravce GLS a to rovnou při vyplňování online formuláře.

Upozorňujeme, že balík musí být zaslaný na adresu, nikoliv na pobočku nebo výdejní místo dopravců (Z-Box, Alzabox atd.). V takovém případě nebude zásilka převzata a zboží se Vám vrátí zpět.

Nezapomeňte prosím šperk důkladně zabalit, aby se předešlo poškození při přepravě a zásilku řádně pojistit (v případě ztráty při přepravě pak máte nárok vymáhat po přepravci způsobenou škodu).

Prosíme, uschovejte si číslo odeslaného balíčku (pro případ reklamace, např. pokud by se ztratil).

Šperk nám můžete také osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen a naši kolegové na pobočce Váš případ zaregistrují na místě. Naši kolegové si od Vás šperk převezmou a následně ho předají na reklamační oddělení.

Jakmile k nám reklamovaný šperk dorazí, do 30 dní obdržíte naše vyjádření. V případě, že bude reklamace uznána, šperk Vám opravíme, vyměníme nebo zašleme nový, záleží na konkrétní vadě produktu.

Pokud reklamace uznána nebude, budeme Vás kontaktovat o možnostech opravy šperku v rámci placené opravy nebo Vám nabídneme alternativní řešení. Stejně tak Vás budeme kontaktovat v případě, že reklamaci nebudeme moci vyřešit Vámi požadovaným způsobem (např. oprava nebude vzhledem k povaze závady možná).

Vyplňte prosím ONLINE FORMULÁŘ nebo si stáhněte náš reklamační formulář.


 

ONLINE FORMULÁŘE


 


 

FORMULÁŘE KE STAŽENÍ

Po zakliknutí se formulář automaticky stáhne do Vašeho zařízení, ve formátu .docx. Formulář můžete vyplnit rovnou elektronicky a nebo až po jeho vytištění.


 

Máte jakékoliv další dotazy k tématům týkající se vrácení, výměny či reklamace? Napište nám, nebo zavolejte. Rádi Vám zodpovíme Vaše dotazy.

 eshop@lillianvassago.cz 
+420 722 910 710 (jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku 9–16 hodin)